یکم خوشگذرونی

خرید بک لینک
همینجوری میخواستم ببینم چی میگن!برام جالب بود. از خیلی از عراقیا و موکبدارا همین سوالو میپرسیدم.یکی گفت: همه زندگیمو مدیون حسینم، قول دادم تا آخر عمرم نوکری زائراشو بکنم. یکیشون گفت: سیر کردن زائر امام حسین خیلی ثواب داره.یکی گفت خدمت به زائرا، خدمت به امامحسینه.اما بین این همه، یه جواب خی یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 75 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 0:11

برای فرداهای رنگی و زیبا برنامه ریزی کن و مطمئن باش آینده ات خیلی قشنگ میشه.:)))))

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 0:11

مشرق و مغرب ار روم ور سوی آسمان شوم

نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو

مولوی

#انتظارفرج

#امام_مهربانی_ها

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 0:11

بهار من دیدن روی توست......

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 54 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 0:11

این سریال یه دیالوگ خیلی قشنگ داشتاونجایی که شیم چونگ با دختر کوچولوعه و گداهه توی مغازه نشستهبودن و نودل میخوردن و بارون میومد،،، گداهه یه حرف خیلی قشنگ زد،گفت:"بعضیا کیفای اصل دارن بعضیا کیفای تقلبی، وقتی بارون میاداونی که کیفش تقلبیه کیفشو میگیره رو سرش، حاضره کیفش خیس بشه اما خودش خیس نشهاما یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 126 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 0:11

متاسفانه از این لحظه بنده یک کنکوری محسوب میشوم

تا اطلاع ثانوی از پست خبری نیست

دعا کنین سر بلند برگردم

یکم خوشگذرونی...

ما را در سایت یکم خوشگذرونی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 68 تاريخ: جمعه 16 تير 1396 ساعت: 0:11

صفحه بندی